Champagne high

Ligger här i sängen, Moa duschar väntar på att hon ska bli klar så jag med får duscha. Igår hade vi kul, kollade en riktigt spännande match blev 9-7 till Mjölby tillslut. Sen gick vi till någon fest det var riktigt kul, körde lips och det var både roligare och enklare än sing star faktist hihi, och sen gick vi till ngn efterfest men aja skitsamma. Vet inte när vi kom hem men runt halv 5 så nu är jag trött. Nu ska jag Moa och Rosalie ner och äta sen kolla 2 matcher, sen ikväll blir det och köra igen, Anthony fyller 20! Hipp hipp hurra!

Idag är jag på sånt här humör: sjhgedklgflksebkjbkebkbrhihihiihihihihihihihih! Föresten lyssnar jag på bästa låten:D

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

vad heter du snygging?
Inne ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentera här:

Trackback
RSS 2.0