Lördag 14/11

Nu har jag kommit hem, var hos Frida och Kim ett tag där dom vanliga var! Vi satt och pratade och hade trevligt bara. Sen gick vi till sibylla och åt lite och nu är jag hemma. Kollar på Comedy fight club, det är inte sådär jätte kul. Roast på Berns är ju så mycket roligare så fall! Är jätte trött och somnar nog snart, imorgon blir det bara och slappa och på måndag är vi lediga, sköööönt!

Föresten en sak jag irriterar ihjäl mig på men ändå har massor så på bloggen! Att om man ska kommentera så måste man verifiera kommentaren och JAG HATAR DET! haha jaja iaf nu ska jag lägga mig.

Puss & Godnatt


Det här är humor..

Kommentarer
Postat av: N

det kommer kanske med tiden, hha

2009-11-15 @ 01:20:56
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: åh okej :) ÅH ja visst är dom :O

2009-11-15 @ 03:06:28
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

vad heter du snygging?
Inne ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentera här:

Trackback
RSS 2.0