Börjar blogga igen, får väl se hur det går denna gång

Fredag 13/11
Idag har det varit skola, har inte gjort så mycket mest planerat inför öppet hus imorgon. Så imorgon blir det skola, sådär på en lördag känns ju lite konstigt men helt okej ändå! Efter skolan kollade jag på One Tree Hill, bästa programmet någonsin och nu har de gamla avsnitten börjat igen där Lucas och Peyton är det. Sämst att dom inte är med i de nya avsnitten! Jag älskar dom! Ska snart gå och lägga mig för ska ju upp tidigt imorgon som sagt! Men jag skriver mer imorgon så hörs vi.

Tack också till Gisela som fixade bloggen! Älskar dig



Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

älskar dig med!

2009-11-13 @ 23:36:58
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

vad heter du snygging?
Inne ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentera här:

Trackback
RSS 2.0